Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn weblog! Ik zal mij even voorstellen: ik ben ’t thuisblijfvadertje. Omdat ik (noodgedwongen) niet werkzaam ben, zorg ik voor ons zoontje (geb. 2012), samen met mijn partner die het brood op de plank brengt. Mijn hobby’s zijn krachttraining, voetbal, en koken (met name natuurvoeding). Verder houd ik mij bezig met esoterische onderwerpen, antroposofie, politiek en is de natuur een pas ontdekte, grote inspiratiebron. Ter ontspanning drink ik van tijd tot tijd een pilsje in de kroeg, kijk ik (horror)films en luister ik naar de harde muziekgenres. Voor mij is het een uitdaging om met weinig geld veel te doen, en tegelijk steeds milieuvriendelijker en zelfvoorzienender te gaan leven. Consuminderen is inmiddels een hobby geworden, daarom probeer ik steeds meer zelf te doen. Dat valt nog niet mee met twee linkerhanden! Met dit blog probeer ik mezelf te motiveren nieuwe dingen te proberen en wil ik schrijven over mijn onhandige en stuntelige pogingen richting eenvoudig en zelfvoorzienend leven.

zondag 25 mei 2014


Groene Oase

Omdat ik wel wat groen mis in mijn directe woonomgeving , en daarover vaak aan het klagen ben, kreeg ik het idee om mijn balkon om te toveren in een groene oase. Ik ben aan de slag gegaan, en het gemis aan een tuin is meteen wat minder. Jammer genoeg heb ik geen foto’s gemaakt van voor de restyle, maar wel van het resultaat. Weliswaar is het nog niet helemaal af, maar man, man, man, wat een verandering!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten